Best practices

Best practices ·

Hoe Klaverblad zich onderscheidt met ‘ongewoon goede service’
1 mei 2024 - De missie van Klaverblad Verzekeringen werpt haar vruchten af. De verzekeraar uit Zoetermeer krijgt van het intermediair een 7,9 als het gaat om individuele verzekeringen. Hoe de verzekeraar het voor elkaar krijgt? ‘Een goede dekking, reële premie en ongewoon goede service’, lezen we in een interview van AMweb met Albert Bakker (algemeen directeur) en Maurice […]

Hoe Klaverblad zich onderscheidt met ‘ongewoon goede service’
Best practices ·

Kay Dieke over hoge NPS van de Klantenservice van Coolblue: ‘Klanttevredenheid zit in ons DNA’
30 april 2024 - Coolblue staat onder andere bekend om zijn hoge klanttevredenheid. En dat is niet zo gek, want de NPS van het bedrijf is vorig jaar gestegen naar 71 (en staat daarmee op het hoogste punt ooit). Het succes is mede te danken aan de Klantenservice van Coolblue, die zelf een NPS van dik boven de 60 […]

Kay Dieke over hoge NPS van de Klantenservice van Coolblue: ‘Klanttevredenheid zit in ons DNA’
Best practices ·

Klantcontact bij EasyToys: ‘Uiteraard halen grapjassen soms een lolletje uit, maar gelukkig niet vaak’
9 april 2024 - Wie zijn of haar partner (of natuurlijk zichzelf) wil verrassen met iets spannends voor in de slaapkamer, komt in Nederland al snel uit bij EasyToys. Hoe ga je als medewerker op de klantenservice om met vragen of klachten over producten als vibrators, dildo’s of sexy pakjes? We spreken Eric Idema (oprichter van EasyToys) over het […]

Klantcontact bij EasyToys: ‘Uiteraard halen grapjassen soms een lolletje uit, maar gelukkig niet vaak’

SUSA Tipboek - 50 tactische tips om het maximale uit GenZ te halen

De uiteenlopende kenmerken die aan Genz op de arbeidsmarkt worden toegeschreven kennen we inmiddels. Hoe prik je daar doorheen en zorg je dat ook deze generatie wèrkt?

Best practices ·

Klanten verblijden met service: ‘Ze drukte haar waardering uit met 10 sterren!’
21 maart 2024 - Als klantcontactvakgebied hebben we een belangrijke taak: onze klanten zo goed mogelijk helpen, door nét even dat extra stapje te zetten. De medewerkers van Louwman Customer Services delen voor de vierde (en laatste) keer hun mooiste klantcontactverhalen met ons. Deze CSM-momenten (Customer Smiles Maximaliseren) maken ons in ieder geval erg vrolijk! De namen van de medewerkers en klanten zijn […]

Klanten verblijden met service: ‘Ze drukte haar waardering uit met 10 sterren!’
Best practices ·

Leuke klantcontactverhalen: ‘Zonder dat de klant het wist, was hun auto brandschoon!’
31 januari 2024 - Als branche zetten we alles op alles om onze klanten zo goed mogelijk te helpen, door nét even dat extra stapje te zetten. De medewerkers van Louwman Customer Services delen hun mooiste klantcontactverhalen van 2023. Deze CSM-momenten (Customer Smiles Maximaliseren) maken ons in ieder geval erg vrolijk! De namen van de medewerkers en klanten zijn vanwege privacyredenen weggelaten. ‘Schone […]

Leuke klantcontactverhalen: ‘Zonder dat de klant het wist, was hun auto brandschoon!’
Best practices ·

Cilla Blaauw: ‘Tickets hebben emotionele waarde die tot uiting komt in klantcontact’
16 januari 2024 - In Nederland is de kans groot dat muziekliefhebbers voor het kopen van tickets voor festivals, concerten en evenementen bij Ticketmaster moeten zijn. Bij vragen en klachten komen ze uit bij de klantenservice: de Fan Experience. Cilla Blaauw, Manager Ticketmaster Fan Experience, weet als geen ander hoeveel waarde mensen hechten aan dat felbegeerde ticket – en […]

Cilla Blaauw: ‘Tickets hebben emotionele waarde die tot uiting komt in klantcontact’
Best practices ·

Nóg meer mooie verhalen van de klantcontactvloer: “Je bent goud waard!”
15 januari 2024 - Als branche zetten we alles op alles om onze klanten zo goed mogelijk te helpen, door nét even dat extra stapje te zetten. En dat levert prachtige anekdotes op. De medewerkers van Louwman Customer Services delen met Klantcontact.nl hun mooiste verhalen van het afgelopen jaar. Deze CSM-momenten (Customer Smiles Maximaliseren) toveren bij ons een lach op het gezicht! De namen […]

Nóg meer mooie verhalen van de klantcontactvloer: “Je bent goud waard!”
Best practices ·

Mooie verhalen van de klantcontactvloer: “De klant was sprakeloos”
3 januari 2024 - Koste wat kost de klant blij maken, daar draait het uiteindelijk allemaal om in ons vak. En dat nobele streven levert waardevolle gesprekken en grappige anekdotes op. De medewerkers van Louwman Customer Services delen met Klantcontact.nl hun mooiste verhalen van het afgelopen jaar. Deze CSM-momenten (Customer Smiles Maximaliseren) toveren bij ons een lach op het […]

Mooie verhalen van de klantcontactvloer: “De klant was sprakeloos”